Drukarnia Beltrani - Centrum pomocy Systemu b2b

Drukarnia Beltrani

Administrator Uzyskaj pomoc od administratora: 519 519 004

Czy mogę wprowadzić zmiany do Zamówienia już po jego potwierdzeniu?

Jeżeli już po potwierdzeniu Zamówienia Klient chce wprowadzić do niego zmiany, a Drukarnia uzna, że jest to jeszcze możliwe, to po uzgodnieniu z Klientem zakresu modyfikacji parametrów Zamówienia, Drukarnia wyśle Klientowi wiadomość email z linkiem do ponownego potwierdzenia Zamówienia, a Klient je potwierdzi ponownie zaznaczając na stronie „Potwierdzenie Zamówienia” oświadczenie w tym zakresie, a następnie po szczegółowym upewnieniu się co do prawidłowości wszystkich wyświetlonych cech zmodyfikowanego Zamówienia, nie później niż 60 minut od otrzymania wiadomości email zawierającej link do strony „Potwierdzenie Zamówienia” i klikając guzik „Akceptuję i zamawiam”, co jest jednoznaczne z potwierdzeniem modyfikacji złożonego Zamówienia i jej przyjęciem do realizacji przez Drukarnię. Realizacja Zamówienia zostaje całkowicie wstrzymana na czas od momentu przesłania Klientowi wiadomości email z linkiem do ponownego potwierdzenia Zamówienia do momentu potwierdzenia przez Klienta zmodyfikowanego Zamówienia. Jeżeli Klient nie potwierdzi zmodyfikowanego Zamówienia w ciągu 60 minut od przesłania wiadomości z linkiem do ponownego potwierdzenia Zamówienia, to zwalnia Drukarnię z uzgodnionego terminu realizacji, a nowy termin realizacji zostanie wyznaczony przez Drukarnię według jej uznania.


Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu skontaktuj się ze mną:

Sławomir Żurek Administrator Systemu b2b Drukarni Beltrani

Tel.: 519 519 004
Skype: slawekzurek1
E-mail:

Wyszukiwarka