Drukarnia Beltrani - Centrum pomocy Systemu b2b
Centrum pomocy Systemu b2b
Osoba reprezentująca Klienta, który został już wcześniej zarejestrowany w bazie Kontrahentów Drukarni może uzyskać dostęp do Systemu i stać się tym samym jego Użytkownikiem tylko za pośrednictwem Specjalisty ds. Marketingu, który dotychczas obsługiwał Klienta, lub za pośrednictwem Administratora Systemu. W takim wypadku Administrator Systemu zakłada powiązane z Klientem Konto Użytkownika na podstawie przekazanych przez osobę reprezentującą Klienta danych, tj. imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu email (który stanie się loginem), a także numeru NIP. W wyniku założenia Konta Użytkownika System wysyła na podany adres wiadomość email zawierającą informację o loginie oraz link do strony internetowej Systemu, na której nowy Użytkownik musi zmienić tymczasowe hasło podane telefonicznie przez Administratora Systemu na nowe znane tylko sobie.
Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu skontaktuj się ze mną:
Sławomir Żurek Administrator Systemu b2b Drukarni Beltrani
Tel.: 519 519 004
Skype: slawekzurek1
E-mail: slawek@drukarniabeltrani.pl