Drukarnia Beltrani - Centrum pomocy Systemu b2b
Centrum pomocy Systemu b2b
Aby przesłać pliki Użytkownik klika w guzik akcji „Wgraj pliki” na stronie „Moje zamówienia” w wierszu właściwego Zamówienia, lub klika w link znajdujący się w emailu z potwierdzeniem Zamówienia, który bezpośrednio prowadzi do strony „Pliki i akceptacje/Przesyłanie plików”.
Na w/w stronie przy pomocy guzika „Wybierz pliki” Użytkownik wskazuje pliki do wgrania, po czym przy pomocy guzika „Wgraj pliki” wysyła je na serwer Drukarni. Jeżeli Produkt składa się z więcej, niż jednego zadania (np. okładka i środki w przypadku katalogu), to Użytkownik przesyła pliki na każde zadanie z osobna, a następnie przyporządkowuje je do właściwych zadań. Wysyłanie jednego pliku na dwa lub więcej zadań jest niedozwolone z uwagi na ograniczenia Systemu.
Alternatywnie Użytkownik na w/w stronie może uzyskać dostęp i przesłać pliki przez protokół ftp, po czym musi odświeżyć widok strony i ewentualnie przyporządkować pliki do odpowiednich zadań.
Aby zakończyć proces przesyłania plików Użytkownik klika guzik „wyślij pliki do sprawdzenia”.
Jeżeli Drukarnia ujawni w trakcie sprawdzenia jakiekolwiek błędy w plikach, to wyśle do Użytkownika wiadomość email z raportem ze sprawdzenia wskazującym błędy.
Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu skontaktuj się ze mną:
Sławomir Żurek Administrator Systemu b2b Drukarni Beltrani
Tel.: 519 519 004
Skype: slawekzurek1
E-mail: slawek@drukarniabeltrani.pl