Drukarnia Beltrani - Centrum pomocy Systemu b2b
Centrum pomocy Systemu b2b
Po przesłaniu przez Klienta plików z projektem graficznym specjaliści ze Studia CtP Drukarni sprawdzają je i w razie wystąpienia jakichkolwiek błędów lub rozbieżności w stosunku do zamówienia lub reguł ich przygotowania przesyłają raport Klientowi.
Jeśli błędy nie są krytyczne, tzn. pomimo stwierdzonych błędów wydruk zawartego w plikach projektu jest możliwy, to Klient może zadecydować o ponownym przesłaniu poprawionych plików lub o kontynuacji pracy na plikach zawierających błędy przejmując tym samym ryzyko otrzymania nieoptymalnego produktu.
Jeśli błędy są krytyczne, to niezbędne jest przesłanie poprawionych plików na wszystkie zadania, w których zostały one wykryte.
Jakkolwiek Drukarnia każdorazowo weryfikuje poprawność przekazanych przez Klienta plików, to jednak nie gwarantuje, iż wszystkie błędy i niezgodności w stosunku do przedstawionych wymagań zostaną zauważone.
Jeśli nie udało Ci się rozwiązać problemu skontaktuj się ze mną:
Sławomir Żurek Administrator Systemu b2b Drukarni Beltrani
Tel.: 519 519 004
Skype: slawekzurek1
E-mail: slawek@drukarniabeltrani.pl